Blog

Klant aan het woord: Huiskes-Kokkeler Autogroep

Klant aan het woord: Huiskes-Kokkeler Autogroep

“Huiskes‐Kokkeler Autogroep is met vijf vestigingen een begrip in de regio Twente. Daarnaast bestaat Huiskes‐Kokkeler nog uit twee schadeherstelbedrijven, een universele leasemaatschappij, een eigen autoverhuurbedrijf en een eigen centrum voor bedrijfswageninrichtingen. Met ons totale mobiliteitsaanbod richten wij ons op zowel de particuliere en zakelijke markt.”

Lees meer
JA-sticker nu ook verkrijgbaar bij winkeliers

JA-sticker nu ook verkrijgbaar bij winkeliers

Campagne JA-sticker van start! Samen met de branchevereniging zijn wij de campagne zet je brievenbus op groen gestart voor een snelle uitrol van de JA-stickers in Amsterdam. Wij willen consumenten in Amsterdam zo snel mogelijk informeren over de nieuwe JA-sticker,...

Lees meer
Campagne zet je brievenbus op groen gestart

Campagne zet je brievenbus op groen gestart

Vanaf 1 januari 2018 wordt in de gemeente Amsterdam het huidige systeem voor ongeadresseerd reclamedrukwerk omgezet in een opt-in systeem. Dat betekent dat wij in Amsterdam alleen nog ongeadresseerde reclamefolders mogen bezorgen bij huishoudens met een JA-sticker op...

Lees meer
Fairtrade Week

Fairtrade Week

Als partner van de stichting Max Havelaar zijn wij trots dat wij een steentje kunnen bijdragen aan de promotie van Fairtrade producten! Ruim 5.000 winkels doen mee aan de Fairtrade Week Ruim 5.000 winkels, waaronder supermarkten, natuurvoedingswinkels en...

Lees meer
Het grootste folderbereik

Het grootste folderbereik

In een korte tijd het grootste massabereik! Axender heeft twee keer per week een bezorgronde in heel Nederland. Daarmee wordt in korte tijd een massa bereikt. Dat is het grote effect van folders en weekbladen.

Lees meer
Interview BNR Nieuwsradio

Interview BNR Nieuwsradio

Vandaag was onze directeur Thomas Hopman te gast bij het radioprogramma ‘Zakendoen’ van BNR Nieuwsradio. Hij vertelt onder meer over Axender, onze toekomstvisie en ontwikkelingen binnen de branche. Bekijk hier het complete interview terug.

Lees meer
Business Update | juni 2017

Business Update | juni 2017

Ongevraagd maar welkom! Dit geldt voor het folderpakket anno de 21e eeuw… best bijzonder gezien de netto mediabestedingen over 2016, waarin online wederom fors is gegroeid met 11,1% en waarbij deze stijging vooral ten koste gaat van print…

Lees meer
NOM Folder Monitor 2017

NOM Folder Monitor 2017

De NOM Folder monitor 2017 is gepubliceerd. In het onderzoek van dit jaar zijn ook de Axender folders gemeten in tegenstelling tot het folderbereiksonderzoek van 2016. Het totale leesbereik van de papieren en digitale folder is toegenomen.

Lees meer
Folder blijft onverminderd populair

Folder blijft onverminderd populair

13 miljoen Nederlanders lezen wel eens reclamefolders. Daarmee blijft de folder onverminderd populair. Wel zien we een verschuiving. Het aantal digitale folderlezers stijgt; 7% (+2%)  leest alleen digitale folders en 34% (+3%)  zowel papier als digitaal. Deze stijging...

Lees meer

Axender BV
Fahrenheitbaan 1
3439 MD Nieuwegein

Volg Axender op Social Media